fredag 3 november 2017

Glad glad glad GLAD!

Idag är jag så himla glad! Igår hade jag möte med HR-chef samt högsta chefen för mitt centrum och blev erbjuden ett uppdrag som utvecklingssamordnare för min yrkesgrupp. Uppdraget är en helt ny tjänst och bygger i stora delar på det projekt jag genomförde under våren och det känns så häftigt! Att jag får gehör för de förslag jag lyft, att jag får bekräftelse på att jag tänker rätt och att jag nu får ännu mer möjlighet att påverka. Alla detaljer är inte helt klara ännu men troligen börjar jag 1 januari med en omfattning på 30 %, övriga tid är jag kvar på min arbetsplats som jag har idag vilket känns helt perfekt. Verkar också som att vi ska komma överens om en löneökning som jag är nöjd med, den ligger bara någon tusenlapp under det erbjudande jag fick när jag blev erbjuden ett nytt jobb i september.

Samtidigt känns det också bra med J, vi har pratat i telefon flera gånger nu och det hjälper verkligen mig att hålla intresset och känslorna uppe och minska min osäkerhet. Igår när jag smsat och berättat att mötet gått bra ringde han upp och grattade och började planera för hur vi ska fira ikväll. Känner mig förväntansfull för kvällen och glad över hur hela jag kan pirra till när vi avslutar samtalet med puss hejdå. Det behöver kanske inte vara krångligare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och de...