fredag 13 september 2019

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och det är så mycket nytt, jag är helt slut på kvällarna när jag kommer hem. För det mesta är det intressant och känns roligt men det är också tydligt att jag anslutit till ett team som haft det kämpigt en längre tid med alltför hög belastning och där det är en del konflikter mellan kollegorna. Känns som jag navigerar på en tunn tråd ibland och att jag dras in i oenigheter i onödan men jag försöker hålla mig neutral och tänker att jag får se hur det utvecklar sig.

På fritiden är det också full rulle med flytten som närmar sig, om 2,5 veckor smäller det. Vi packar, rensar, säljer och köper möbler om vartannat. Mitt i allt ska jag och J idag åka till Frankrike för en semestervecka som planerades innan vi köpt lägenheten. Har känts stressigt på ett bortskämt sätt men vi fixade massa i helgen och under denna vecka så nu tror jag att vi ändå kan koppla av med gott samvete och veta att vi hinner med resten sista veckan när vi kommer hem igen. Försöker påminna mig själv i all stress att allting beror på positiva saker och att jag aldrig haft det så bra som nu. Jag och J hade en väldigt bra sommar tillsammans och jag tror det blir en rejäl boost för oss att få flytta till vår gemensamma bostad. 

Önskar jag hade mer tid att skriva och berätta om sommaren i Västernorrland, bröllopet där J var best man eller den förebyggande parterapi vi var på för några veckor sen men får skriva så här så jag kommer ihåg det till nästa gång :) Nu måste jag åka till flygplatsen!



4 kommentarer:

  1. Ja jösses, det är stressigt att flytta :-). Hoppas det går bra och lycka till med det nya boendet!

    Hälsningar Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha läste ”stressigt att flyga” och tänkte hmm fick jag det att låta så stressigt, det var ju inget jämfört med flytten 😉 tack så mycket!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Jag delar mitt personliga vittnesbörd för att hjälpa andra som kan gå igenom en liknande situation som jag. Jag heter Sarah Alexander och jag fick nyligen tillbaka min ex-kärlekspartner med hjälp av Dr. Oduduwa, en kraftfull trollformel.

    Jag och mitt ex hade varit i ett förhållande i nästan två år innan vi bröt upp på grund av vissa missförstånd och olikheter. Det var en svår tid för mig eftersom jag var djupt kär i honom, och jag kunde inte föreställa mig att leva utan honom. Jag försökte allt för att få tillbaka honom, men ingenting verkade fungera.

    En dag när jag surfade på internet kom jag över Dr. Oduduwas hemsida och jag bestämde mig för att prova. Jag kontaktade honom via hans e-postadress, och han svarade snabbt. Han bad om lite information om mig och min ex-kärlekspartner, och han försäkrade mig att han kunde hjälpa mig att få tillbaka min ex-kärlekspartner.

    Dr. Oduduwa kastade en kärleksförtrollning åt mig, och inom några dagar märkte jag några positiva förändringar i mitt exs beteende mot mig. Han började ringa och smsa mig regelbundet, och vi gick till och med ut på en dejt. Det var som om vi aldrig hade gjort slut. Jag var överlycklig och tacksam mot Dr Oduduwa för hans hjälp.

    Nu är jag och min ex-kärlekspartner tillbaka tillsammans, och vårt förhållande är starkare än någonsin tidigare. Dr. Oduduwas kärleksförtrollning fungerade som magi, och jag är ett levande vittnesbörd om det. Jag rekommenderar starkt Dr. Oduduwa till alla som går igenom en liknande situation.
    Hans e-postadress är dr.oduduwaspellcaster@gmail.com.
    Jag är säker på att han kommer att kunna hjälpa dig också, precis som han hjälpte mig.

    SvaraRadera

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och de...