fredag 18 maj 2018

Happiness

Glädjen jag känner när jag flexat ut tidigare från jobbet på grund av ett inställt möte och är på väg till en badplats i sommarvärmen är hög men när jag dessutom får ett sms från J, att hans planer för kvällen är inställda och en fråga om jag vill hitta på något, så känner jag mig så lycklig att det bubblar över. Känns nästan orimligt att jag fortfarande blir så glad över minsta chans att få träffa J.

En och en halv timme senare ligger jag på en klippa vid en sjö utanför hans stad och äter thaimat och känner att livet kan inte bli bättre när han säger att nu får jag äta upp det sista för nu vill han faktiskt kramas.

2 kommentarer:

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och de...