fredag 17 augusti 2018

Stressad

Tillbaka på jobbet denna vecka och det har varit den stressigaste veckan jag kan minnas på mycket länge. Har kommit in flera akuta ärenden till en redan ganska bokad vecka och jag har inte hunnit med och känt mig otillräcklig. Jobbat över nästan en hel arbetsdag totalt under veckan och är helt slut. En viktig påminnelse till mig själv att jag måste tänka på hur mycket jag bokar och att jag inte kan göra lika mycket av mitt gamla vanliga jobb när jag har nya uppgifter som samordnare också för det finns ingen att lämna över till när det hopar sig.

Nu är det i alla fall snart över och om någon timme åker jag till Js stad. Imorgon ska vi upp tidigt för vi ska ta båten ut till en liten avlägsen ö i skärgården där vi hyrt en liten stuga över natten. Ser så fram emot det och det är precis vad jag behöver efter den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och de...