tisdag 22 augusti 2017

Decisions decisions

Gaaah, precis blivit erbjuden en ny tjänst. En tjänst som låter rolig och utmanande och som är ett steg vidare i den karriärstege som jag ser framför mig, men som också innebär vissa kompromisser. Och just nu vet jag inte alls hur jag ställer mig till det hela. Ska prata med min nuvarande chef imorgon och se vad de kan erbjuda för att ge mig samma utveckling. Kommer vara spännande veckor framöver men måste också spela mina kort rätt. Trivs på mitt nuvarande jobb MEN behöver mer utmaning. Samtidigt vet jag inte om jag vågar prova den nya tjänsten utan att få tjänstledigt från min nuvarande så att jag kan komma tillbaka om det inte passar... men ja, gäller ju att få nuvarande chef att gå med på alla dessa kompromisser bara för mig. Vet att hon är nöjd med mig och vill ha mig kvar men man måste ju ändå vara realistisk, man är aldrig oumbärlig.

Så mycket tankar som snurrar men det är bra för då hinner jag inte tänka så mycket på J som nyss smsade och föreslog att vi ska ses redan ikväll. Be cool now Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livsstecken

Tiden flyger iväg, jag hänger inte med. Har aldrig varit med om en månad som gått så här fort. Började mitt nya jobb för en månad sen och de...